-popuścić nakrętkę przegubu-półosi
-popuścić śruby koła
-podnieść przód auta
-zabezpieczyć pojazd na kobyłkach itp.. co by nie spadł
-zdemontować koło
-odłączyć czujnik ABS i zużycia klocków
-zdemontować zacisk hamulcowy i zabezpieczyć przed uszkodzeniem przewodu ham
-odkręcić jarzmo zacisku
-odręcić śrubę blobującą sworzeń zwrotnicy
-rozłączyć końcówkę drążka kierowniczego
-zdemontować łącznik stabilizatora
-odkręcić nakrętkę przegubu
-rozłączyć sworzeń zwrotnicy i wyjąć półoś
-otworzyć maskę
-odkręcić górną nakrętkę mcpersona
-wyjąć z auta kompletną kolumnę amortyzatora z zwrotnicą
-na sprężynę założyć dwa sciągacze do sprężyn i skręcić
-odkręcić nakrętkę sprężyny, wyjąc poduszkę i łożysko mcpersona
-wyjąć uszkodzoną sprężynę
-wszystko ładnie oczyścić, zweryfikować, uszkodzone części wymienić
-złożyć w odwrotnej kolejności
tak jak piszą koledzy - wymienić obie strony
-popuścić śruby koła
-podnieść przód auta
-zabezpieczyć pojazd na kobyłkach itp.. co by nie spadł
-zdemontować koło
-odłączyć czujnik ABS i zużycia klocków
-zdemontować zacisk hamulcowy i zabezpieczyć przed uszkodzeniem przewodu ham
-odkręcić jarzmo zacisku
-odręcić śrubę blobującą sworzeń zwrotnicy
-rozłączyć końcówkę drążka kierowniczego
-zdemontować łącznik stabilizatora
-odkręcić nakrętkę przegubu
-rozłączyć sworzeń zwrotnicy i wyjąć półoś
-otworzyć maskę
-odkręcić górną nakrętkę mcpersona
-wyjąć z auta kompletną kolumnę amortyzatora z zwrotnicą
-na sprężynę założyć dwa sciągacze do sprężyn i skręcić
-odkręcić nakrętkę sprężyny, wyjąc poduszkę i łożysko mcpersona
-wyjąć uszkodzoną sprężynę
-wszystko ładnie oczyścić, zweryfikować, uszkodzone części wymienić
-złożyć w odwrotnej kolejności
tak jak piszą koledzy - wymienić obie strony
Komentarz